torsdag 30 november 2006

Halsfluss?

Onsdag 29/11: Efter två dagars vila tog jag ett långt men ändå ganska lugnt pass på Friskis & Svettis. Körde min vanliga inledning av 6*25 situps, 6*25 armhävningar och armhävningar i stång (3*12 + 3*7), allt varvat i "cirkelträning". Nötte därefter igenom i princip resten av överkroppen. Totalt tog det ca en timme.

Försökte mig också på att ta mitt "varannandags" rehabiliteringslöppass. Det gick sådär. Fick för mig att det "högg" lite på baksidan av låret så jag avbröt efter 12 minuter i farten drygt 5 min/km. Idag torsdag känns det dock som vanligt, varken mer eller mindre.

Torsdag 30/12: Harvade runt på jobbets gym i 45 min på lunchen. Kännt mig stel och spänd över nacken och haft en lätt huvudvärk hela dagen. Sedan var dte rätt tråkigt också.

Skulle inte förvåna mig om man ligger i halsfluss hela helgen. Det som i lördags kväll började med feber hos sonen har såhär mot slutet av veckan blommad ut i halsfluss och pencillin till båda barnen. Lysande.

Inga kommentarer: