tisdag 21 november 2006

Näsdropp

Tisdag 21/11: Gjorde mitt bästa på Friskis & Svettis gym ikväll. Öppnade starkt med cirkelträning bestående av 9x20 armhävningar, 9x20 situps och 6x34 "liggande hitlerhunden", det var efter detta som det faktiskt kom några svettdroppar rinnande från pannan och ner över näsan. Så mycket puls vet jag dock inte om det var. Säga vad man vill, men man undrar om de andra på gymmet tycker man är lite korkad som går dit utan att röra varken maskiner eller vikter...

Efter detta så tränade jag axlar och biceps en stund (med vikter och maskiner jag betalt dyra pengar för att låna).

Kom också på att denna viloperiod kan vara ett bra tillfälle att börja köra tåhävningar för att förebygga hälseneinflammation. Det har jag tänkt på längen men det blir ju aldrig av. Var duktig och stretchade hela kroppen efteråt.

Totalt fördrev jag hela en timme och fem minuter på gymmet. Inte dåligt.

Inga kommentarer: