söndag 16 december 2007

Vila

3:e advent: Vilan är total. Körde ett oinspererat och kort gympass på lunchen i torsdags. Därefter har jag fortsatt att vila, knapra piller och smörja gel på toppen av vaden. Har kört Ibumetin en vecka men tycker inte att det ger någon vidare effekt. Påbörjat en andra kur med receptfri Voltaren idag. Tar några dagar med sådan så får jag fundera igen sedan.

Som den trogne läsaren märker så flyttar ständigt mina onda ställen på sig. Är det inte det ena så är det det andra... Jag verkar helt klart ha blivit känslig på senare tid.

Kanske skulle man försöka få en tid hos någon privatortoped. Fast jag vet inte vad de skulle kunna gör. Skriva ut starkare piller men jag tror inte det hjälper. Försöker intala mig själv att en lång vila behövs men det är svårt.

Eventuellt blir det lite armhävningar i eftermiddag för att göra någonting och hålla psyket i schack.

Inga kommentarer: