söndag 6 maj 2007

Jogg, rehab och tid för magnetröntgen

Fredag 4/5 och Söndag 6/5: Fick ta ett 17 minuters joggingpass över ängarna i Fiskebäck i anslutning till det planerade båtfixandet i fredags. Var hemma med barnen på dagen och det kändes som enda chansen att få till planeringen.

Idag söndag var det också båtfix som var planen. Drog direkt till jobbets gym och körde rehabpasset där. Det fanns inte riktigt allt jag behövde i redskapsväg. inte helt optimalt. Måste kolla om Friskis och Svettis i Mölnlycke är bättre utrustat. I och med att jag för ett antal månader sedan fick små problem med axlar och bröstmuskel på grund av för hård och ensidig träning har jag inte varit där på länge och minnet sviker lite beträffande utrustningen. Tror i alla fall att det blev hyfsat idag.

I frdags fick jag också kallelsen till magnetröntgen på Lundby sjukhus. Den 14:e är det dags.

Kommande tre dagarna skall jag till Umeå i tjänsten. Blir kul att ta ett (eller kanske två) av veckans joggingpass på för mig relativt okänd ort.

Inga kommentarer: