torsdag 27 september 2007

Cykellunch

Torsdag 27/9: Var lite tveksam till att köra ett cykelpass på lunchen med tanke på ryggen. Den har oroat mig en del sista tiden. Tänkte att jag testar hur det känns i fem minuter. Känns det lite tveksamt så kör jag lite gymmande.

Det kändes emellertid rätt ok och jag löpte linan ut. Stretchade ordentligt efteråt och jag tror det gick bra. Totalt 30 min cykling.

Idag känns ryggen faktiskt bättre än på länge. Kanske vände det igår. Det känns nästan så. Får se hur morgondagens bilresa till Stockholm kommer att slå. Fast det lär bli stopp ofta. Magnus vätskeladdar väl som vanligt så längre än en timme i taget lär vi aldrig rulla. Lika bra det.

Får se hur det blir att stå vid sidan om då. Lite kul ska det bli men är ganska säker på att en känsla av att inte vara en i gänget kommer att komma över mig. Fast nästa år, då kommer jag starkt. Blir ryggen bara bra kommer jag inte att sakna motivation i alla fall...

Inga kommentarer: