torsdag 20 september 2007

Köpt rullar

Torsdag 20/9: Glömde handduken idag när jag åkte till jobbet. Upptäckte det på väg ner till gymmet och ställde in. Lite knappsu kanske att nobba möjligheten med pappershanddukar från toan men jag är ju förkyld och hade planerat rehabträning till kvällen...

På vägen hem stannade jag till hos en sjukgymnast och köpte två "MvKenzie"-rullar i olika storlekar ( http://www.scanergo.se ). Tydligen skall de hjälpa en att sitta riktigt med svanken. Inte så dumt tror jag. I alla fall värt att testa. Tänkte idag att det är ju själva f-n att problemen skall avlösa sig på detta sätt. Just när man känner att man kan försöka träna mer och mer så går man och får ryggvärk. Börjar lacka ur på det här.

Ikväll körde jag det vanliga rehabpasset på F&S. 1.25 tog det.

Inga kommentarer: