måndag 17 september 2007

Steady state på ryggen

Måndag 17/9: Det blev ett bonuspass på lunchen. Styrka för bröst och axlar i 30 min inkl. uppvärmning.

Nu på kvällen blev det det vanliga rehabpasset på F&S. Ingen särskilt upplyftande historia med den häringa förkylningen man har i kroppen.

Mitt ryggont som kommit krypande de senaste veckorna vill inte ge med sig. Slarvade lite med bakåtböjningarna i helgen (slarvade med det mesta faktiskt...). Det kändes bra under större delen av dagen men framemot eftermiddagen på jobbet kom värken som ett brev på posten. Trots mina verkliga ansträngningar att sitta riktigt och "gymnastiken" på lunchrasten. Får ligga på mer med bakåtböjningarna.

Imorgon hoppas jag få till ett löppass på lunchen. Tror inte jag skall pressa på med maxfart utan ta ett längre pass (hoppas på 50-55 minuter) men i hyfsat låg fart. Om inte annat så är jag nyfiken på hur benet reagerar på sådana lite längre rundor. Förra gången gick det ju skitbra rent ut sagt och då pressade man ju på rätt bra också!

Inga kommentarer: