torsdag 20 mars 2008

Det vanliga

Skärtorsdag: Var nere en sväng och gymnastiserade lite försiktigt på lunchen. En 35 minuter blev det väl ungefär. Om jag inte kommer ihåg fel var detta det andra gympasset denna vecka.

Gårdagens lilla testjogg verkar inte ha gjort höften och ljumsken sämre. Nu har det vänt uppåt för sista gången. Det ska jag ge mig tusan på. Långsamhetens lov ska gälla och jag kommer vara en jäkel på att springa långt när semestern närmar sig!

Just nu bekymmrar jag mig lite för att den utlovade snöstormen ska krångla till det för familjen tripp till Kina imorgon. Har ingen vidare lust att bli sittande med två barn och en fru på Landvetter och missa bytet i Helsinki osv... Om man nu tar sig till flygplatsen över huvud taget. SMHI verkar ju ha slagit på stora trumman.

Hade en liten idé om att ta en morgonjogg imorgon men det blir nog till att testa löpbandet i källaren i parantesernas hus på plats istället. Benen kan behövas skakas loss lite efter flygturen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har väl inte lagt ner helt och hållet? Det vore så tråkigt..! Jag går själv med en belastningsskada sedan september och jag har aldrig varit med om något så tålamodsprövande! Men jag tror fortfarande att det finns en väg tillbaka!