söndag 17 december 2006

Veckosummering

Söndag 17/12: Det är vilodag för benen idag och inget gym öppet... Tog faktiskt bilen till gymmet på jobbet för att motionera. Motiverade den något onödiga bilturen med att jag ändå behövde uträtta ett ärende på IKEA (naturligtvis var det jag skulle ha slut när jag väl var där).

Idag var det dock extremt motigt och inspirationslöst i det tomma jobbgymmet. Körde lite armhävningar i stången och alla de andra gammla vanligheterna. Fick 45 minuter att gå men sedan så var all motivation borta.

Baksidan av det onda låret känns bra idag vilket glädjer mig mycket. Min höft som jag klagat på de senaste dagarna känns dock inte riktigt bra när man kör hitlerhunden. Kan det vara de många situpsen och hitlerhunden som ställt till något hur otroligt det än låter. Skall vila med dessa övningar några dagar.

Veckosummering:
Måndag: 40 min gym + 21 min löpning
Tisdag: 16 min löpning
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: 60 min gym + 31 min löpning
Lördag: 40 min rullskidor
Söndag: 45 min gym
-----------------------------
Totalt: 2 tim och 25 min gym, 1 tim och 8 min löpning, 40 min rullskidor

Inga kommentarer: