onsdag 13 december 2006

Översvämmning

Tisdag 12/12: Tänkte att det skulle bli ett kortare gym-pass på Friskis & Svettis innan jag skulle basta med mina gubbkompisar i Sjövalla. Tyvärr visade det sig att hela Mölnlycke fabriker och området runt omkring var rätt rejält översvämmat. Nu börjar jag få nog av vatten!
Gymmet var igenklappat på obestämd framtid. Cykelbanorna på delar av min "hemmarullskidsrunda" som jag tänkt börja nyttja lite flitigare nu är översvämmad.

Hursomhelst, jag tänkte om och joggade 16 minuter innan det blev bastu. Detta kanske kan ses som första steget i upptrappningen av löpträningen. Idag onsdag har det ju faktiskt gått fyra veckor av rehabiliteringsjoggning och då fick jag ju lov att så sakteliga börja försöka mig på en upptrappning.

Tyvärr, hade jag känning i höften istället. Skall avvakta lite med upptrappningen kanske trots allt.

Inga kommentarer: